lördag 9 mars 2013

ÄLGAR & ANNAT FINT...















Återigen en STRÅLANDE solskensdag.

 Vi såg dessa vackra, promenerandes över åkern
mamma & barn Ä.L.G.
Vilka fantastiska djur det är, hoppas bara att de inte ger sig ut på vägen,
kan ju förorsaka sådan fruktansvärda olyckor.
Men att få se dem såhär lunkandes i sakta mak är ju en helt fantastisk känsla.




Lördag...önskar mig...fortfarande...en ny soffa...



Kände att idag var det kanske läge att svänga vi över till Länna Möbler
& provsitta lite fler soffvarianter, för att känna efter vad vi verkligen
vill ha, den måste vara både snygg, skön & tåla två hundar.


Tycker mycket bra om länna möbler, de har en blandad kompott
av fina möbler, belysning, porslin och annat smått & gott



som gör att det är en trivsam butik att gå runt i.




Även här hittade jag några soffor som jag fastnade 
lite extra för...så ikväll bli det till att fundera på
storleken på soffan och speciellt vilket tyg jag kan tänka mig.
Svårt det här!!!

Nu har maken lagat clubsandwich som vi strax ska
sätta tänderna i och sen blir det fram med måttstock och tygprover,
dvs. en lagom soft lördagskväll väntar.


FIN KVÄLL TILL ER ALLA
&
ETT STORT TACK för era snälla mejl och kommentarer
både här & på Insta beträffande att jag har blivit utnämnd 
som veckans blogg på Sköna Hem.



k r a m åsa