onsdag 12 december 2012

JACK REACHER//TOM CRUISE












Gårdagen bjöd på Tom Cruise hysteri
här i stan...


när det var galapremiär på Sergel 
av filmen Jack Reacher.
Dottern som arbetade på eventet var på plats och tog lite bilder
på den STORA lilla stjärnan,
som tålmodigt och vänligt skrev autografer och lät sig fotograferas
med sina fans.




Tänkte nu sätta mig och läsa första delen om denna tuffa actionhjälte,
har aldrig tidigare läst något av Lee Child, 
tror inte riktigt att det är min cup of tea.
Men jag ska ta mig igenom den innan jag uttalar mig om boken.
Kokar mig nu en stor kopp of tea och tar min lilla
mozart kugeln och sätter min tillrätta i läsfåtöljen...känns riktigt bra
en lill-lördag som denna:)

HOPPAS ÄVEN  I HAR EN RIKTIGT FIN KVÄLL



PS. Filmen var riktigt bra...en riktig actionrulle.


k r a m åsa