tisdag 11 december 2012

INSLAGNING...













Åh vad jag gillar att slå in julklappar,
att sitta och klippa & klistra


det är verkligen min grej...

Plockade fram årets papper, snören & lack för att sätta igång,
men kommer då på att jag bara har två paket att slå in, inte mycket att hurra för!
Nu måste jag verkligen skärpa till mig på julklappsfronten
annars blir det stress i sista sekund...det är absolut inte roligt, 
panikjulklappar är varken roligt att ge eller att få, 
en aning omtanke bakom paketen
tycker jag det måste vara:)





Så ikväll blir det surfande på nätet efter fina/roliga klappar
och en tur in till stan  ∼ensam∼  i veckan ska jag också försöka hinna med.



Tur att mina nära&kära har långa önskelistor jag kan
använda mig av, blir så mycket lättare då.



Nu är det busy arbete på jobbet som gäller just idag.
DET ÄR MYCKET NU 
som alltid i December månad...


Ta det lugnt, ta hand om hälsan
och om varandra och försök hinna
NJUTA lite av denna stressiga period.


k r a m åsa