onsdag 3 oktober 2012

ART...















Vissa dagar vaknar man med STOR energi,
denna morgon var en sådan...
kanske för att solen sken och luften var hög och ren!

men...jädrans va poetiskt jag fick till det där,
till och med ett rim trillade ur mig...




Som sagt vissa dagar känner man inspirationen BLOMMA,
man känner att idag...idag...skulle jag kunna utföra STORDÅD,
eller stordåd...kanske tog jag i en smula...
Men vissa dagar känns som extra BRA dagar,
som idag, hade jag GÄRNA varit ledig och klippt, klistrat & målat
det hade varit en dag med flyt....




Men eftersom det är en helt vanlig Onsdag, dvs. en helt vanlig
arbetsdag så kommer inga STORDÅD utföras av mig på den konstnärliga sidan!!!
Stordåd får ske på arbetet över ett hederligt månadsbokslut...

 MEN HUR KUL LÄT DET???

som sagt dags att dra sig iväg till arbetet och skrapa ihop
till mat och uppehälle...


STORDÅDET...får vänta...






KANSKE NI DÄRUTE HAR EN MÖJLIGHET
ATT FÅ GÖRA STORDÅD...JUST IDAG!
på ett eller annat sätt


k r a m