söndag 16 september 2012

SUN...DAY










Hörrni,   HÖSTEN är väl bra underbar
när den bjuder oss på dessa dagar




dagar att tillbringa på terassen, latandes i solskenet.
(Låtsandes att det fortfarande är högsommar!)



Sitter här i min ensamhet och plockar upp vad jag shoppade i fredags!
Ett nytt höstnagellack...igen...denna gång ett litet från  Mavala.
Tycker det är så bra med just dessa små billiga, när det är en färg som man vet att man
inte kommer använda jättemycket av utan kanske bara vid några speciella tillfällen,
som detta black oyster, grå/svart med lite glitter i.




Jag är egentligen inget för glitter&glamour ligger inte alls i topp hos mig.
Tycker bättre om typ danska hippiekläder, men ibland passar det sig liksom inte
utan man måste GLAMOURA lite.  
Så här har ni mitt höstglamour...två tunikor, en i krossad sammet från odd molly
och en glittrig stickad sak från jumperfabriken.   
(Kul att jumperfabriken har tagit fram
en sådan här kollektion, de är ju mest kända för sina pippi långstrump tröjor)




Nu fyller jag på med ny latte, plockar fram ett skönt magasin,
lutar mig tillbaka i soffan och fortsätter lata mig...
kan inte klaga alls, inte överhuvudtaget faktiskt.


NJUT SÖNDAGEN NU
så ses vi lite senare...


k r a m åsa