söndag 16 september 2012

LINNELAKAN










Äntligen har även jag kommit till skott och inhandlat
Linnelakan, har velat ha sådana länge...


Jag köpte mina på HM home, där priset var riktigt bra!


Dessutom har jag köpt två blå/vita kuddar på Ikea.
Så nu är det beige/grått & lite blått i vårt sovrum.
(den stora beiga kudden bakom är en gammal fransk mjölpåse)


Sängkappan har jag sytt av naturellt linnetyg
och överkastet kommer från Himla.
Lampan är från House Doctor!



Lakanen är i tunt mjukt linne och väldigt sköna.
Kan jag starkt rekommendera!




Nu kommer skymningen krypandes lite sakta
och vi ska sätta oss och äta...hmmm...surstömming...
de som INTE vill ha surströmmingen i sin tunnbrödsmacka
får istället nyrökt sik, som har en MYCKET behagligare doft!
 Men jag ska,  som varje år åtminstone ta en väldigt liten
surstömming bara för att...


HA EN SKÖN SÖNDAGSKVÄLL