onsdag 1 augusti 2012

INSPIRATION...








I höstkatalogen  från Tinekhome hade de plockat bort
skärmen från en sådan här fot...



  Tyckte det var supersnyggt, så nu har jag gjort en copy på det
här hemma på lampan som står i mitt lilla workspace i vardagsrummet



får se ikväll när jag tänder den om det fungerar i praktiken
eller om det bara var en schysst styling!




Nu är vädret halvtråkigt här hemma,
så det känns som en bra eftermiddag
att tillbringa i tvättstugan...där ser rent ut sagt
för j*vligt ut, ska försöka tvinga med mig partyprinsessan
(som är hemma igen från Marbella)
för mycket som ligger där tillhör just henne.


På tal om partyprinsessan...vilka story´s jag fått höra om
bratsen där i Marbella...oh my...
hur en del festar nuförtiden...man blir mörkrädd!
Hoppas verkligen att de unga förstår att det där livet
 INTE är på riktigt, det är en FANTASIvärld för människor
med alldeles för mycket pengar för sitt eget BÄSTA.


Så nu säger jag välkommen till the real world
partyprinsessa...dags att ta tag i tvättstugan...hihi






FIN FORTSÄTTNING PÅ DAGEN
önskar jag ER


k r a m åsa