måndag 20 augusti 2012

ARÖD...















Ni som följt min blogg vet ju att jag gjort om 4 st av Ikea´s Aröd bordslampor
till vägglampor ∼ jag la ut detta på Ikea´s pysselsida
och får massor med mail angående dessa lampor...
Känns jättekul eftersom jag själv är så nöjd över dem ∼ de ger ALLT extra
ljus som behövs i köket, speciellt nu när mörkret kommer krypandes på kvällarna...
dessutom tycker jag fortfarande att de är grymt snygga!
Till er som undrar hur vi gjort om dem ∼så står beskrivningen under DIY till 
höger i min blogg, ska gå in och ändra beteckningen till DIY ∼arödlampa snarast
så tror jag det är lättare för Er att hitta. 

∼ ∼ ∼ ∼ ∼

Men tack så väldigt mycket för alla fina mail jag får från ER Ikea läsare
det värmer i ∼mitt hjärta∼





Massor med kaffe har jag hällt i mig denna morgon
för att verkligen komma igång så här  första dagen efter semestern.

Så nu tar vi tag i MÅNDAGEN
och gör det ALLRA bästa av den!