söndag 4 mars 2012

Ollon...hm...Ekollon!!!



Kände ett tryck att jag borde skaffa mig ett ekollonglas,
och vart åker man då???   Just det Svenskt Tenn...




Tur att man har en mamma som är väldigt förtjust
i deras afternoon te...
då har man en fin,fin ursäkt.


I kommunen där jag bor har vi ett stort antal, gamla fina ekar,
tror att vi har bland de äldsta i landet faktiskt!!!
Så nu kände jag att det var dags för mig att bidra med en ny ek
i vår trädgård - tänkte det kunde vara något för mina barns-barns-barns-barns-barns-barn
att klättra och leka i...


Sagt och gjort - nu är jag igång!
(får se hur detta går, ekollonet skulle ha plockats i typ oktober)


Råkade också får med mig denna lilla söta vas från Svenskt Tenn,
tänkte att den buketten som passar 
däri behöver ju inte bli alldeles för dyr...






Den här hörde jag igår på Jonathan Ross show igår,
satan i gatan vad jag gillar den, blir sååå GLAD.
I LOVE THAT SOUND