torsdag 8 mars 2012

Foto





Godmorgon genom kameralinsen




I dag ska jag iväg på fotouppdrag,
ska fota blommor - vilken lycka - ni vet ju att verkligen
älskar blommor.


❀❀❀❀❀


Blommor ger mig vardagslycka, 
det viktigaste, enligt mig
inslaget i livet.






V A R D A G S L Y C K A
smaka på det ordet, visst är det fint.





Har på mig favoritjeansen från Ralph Lauren, Boyfriend,
underbart sköna, sitter inte åt någonstans, det gillar jag!
Kängorna, Fiorentini Baker som jag slitet på ett antal år (bor nästan i dem)
Köpta hos Mathilde
Tröjan från Hunky Dory, Anniversary
är också en av mina favoriter just nu!
Köpt på NK


Tänk idag är det redan torsdag, veckorna susar fram...
tycker det är helt ok en månad till, 
men sen, sen när våren
är här på riktigt...
då måste tiden sakta ner


APRIL - MAJ - JUNI
NJUTARMÅNADER


fin dag till ER


k r a m åsa