fredag 9 mars 2012

Vita golv???



Städfredag hur upphetsande låter inte det???

Satan i gatan var det ser ut här hemma...
Har totalstrejkat med dammsugaren denna vecka så
titta, titta på min fina vita trappa och mitt vita golv
beklädd med någon form av behårighet.
Time för en ny tillställning på Cirkus som vi kallar
 LJUST & OFRÄSCHT


Dagens fråga är alltså hur f*n tänkte jag:
Vit trappa/vita golv går INTE riktigt ihop med två vovvar
och framför allt inte med vår SVARTA lilla kille, hans HÅR finns verkligen
ÖVERALLT.

Nu ska jag inte lägga all skuld på vår lilla SÖREN,
det är inte bara dammsugarn jag har strejkat med denna vecka



Jag har överhuvudtaget inte gjort något i mitt lilla hem
under veckan,  det ligger posthögar, klädhögar, diskhögar överallt...

Förra veckans fredagsbukett, står fortfarande kvar på matbordet, vissen...
trots förfallet - ganska vacker ändå.
Sammanfattningsvis kan sägas att jag har händerna fulla idag
med städning,städning och åter städning.

PS: Ni slipper se eländet i tvättstugan...
men jag vet att ni kan föreställa ER, med en återvändande dotter som
levt livet i LA i närmare tre månader...


Högsta volym på Spotify och framåt...det är vad som gäller NU


k r a m åsa