torsdag 1 december 2011

Skida...









En bild på min favoritskida,
jag är inte någon big fan av att åka skidor, varken längd
eller utför...




tror att det beror på att jag inte alls är förtjust i snö och kyla.
Vilket oftast förknippas med just skidor.

Något jag däremot är jag väldigt förtjust i ärtskidor,
speciellt sugar peas, bara namnet är ju förtjusande,
både att äta och att bära...




så här ser min absoluta favorit skida ut




ett halsband format som en ärtskida.





Familjen för övrigt älskar verkligen utförsåkning




så när de svävar utför alperna (österrike)




då sitter jag i solen men en kaffe & apfelstrudel






eller så strosar jag runt i stan och kikar på hus och i butiker.


Men än kära vänner ser man inte tillstymmelse till snö
här hos oss, så den enda skidan vi behöver plocka fram just nu
det är alltså ärtskidan...


ha en fin torsdag för ni vet i morgon är det FREDAG...


k r a m åsa