tisdag 5 juli 2011

Hello Sunshine...




Här sitter jag med sololjan och väntar på dej, du är såå välkommen tillbaka.
Känner inte ni precis som jag att nu räcker det med höstkänsla,
var tog sommar, sommar, sommar, vägen???



Ser ni tidningen, mina nya skor,
som ligger på den gamla Ikea klassikern PS Vågö, med dottern på framsidan
(oerhört stolt mamma...)


foto:@my casa

jättefina bilder på Hanna med schyssta kläder och riktigt fina skor,
de flesta självklart från favoritmärket Aldo.
foto:Janne Danielsson






foto: Janne Danielssn




här sitter mammas favoritbrud på g. in till stan!
Ser ni vad jag ser... är det inte min nya väska som hänger
där på hennes arm?  Jaha jag fick ha den en dag...1 DAG.


Sånt är livet brudar när man är en mamma... 
men jag har ju själv varit ung och haft/har en jättesnäll mamma
och jag minns precis hur det var, kan jag inte få låna den - bara idag - snälla...







Nu blir det till att fixa något smarrigt att äta till mej och maken,
satsar väl på grillat eller vad säger ni...






Kram, Kram