torsdag 12 september 2013

GULD






Plockar in mer & mer murrighet
här hemma...


Gillar ju som ni vet brunt, beige & svart.
Kombinerar gärna upp det med guld denna höst, då förs genast
mer värme in hemmet.





Samlar små stilleben på olika ställen i huset.
Detta är sedan är lätt att ändra om, när man känner att man vill
att förnyelse under säsongen.




Att flytta runt sina inredningsdetaljer är ju det allra
lättaste & billigaste sättet att förnya sitt hem & framför allt enligt
mig det absolut allra roligaste.



Neej nu väntar arbete, så dags att ta sig i kragen...
känns aningen trögt idag med, huvudet, har en känsla av bakfullhet ∼ tror jag,
har ju aldrig varit bakfull iochmed att jag inte dricker, men misstänker att det är
såhär det känns :)

Den här för mig nya medicinen zomig nasal, tycket jag absolut INTE om.
Usch kändes som jag blivit drogad,  hjärtklappning, domningar i armarna,
yrsel & kräkningar.
Jätteläskigt faktiskt, kommer ALDRIG prova igen, dessutom försvann
inte huvudvärken heller...så det var verkligen inget för mig.



k r a m åsa