söndag 15 september 2013

DRÖMFÅNGARE






upphängd över dottern´s säng...





Nu ska vi se om alla dumma drömmar försvinner
& bara fina drömmar finns kvar när hon vaknar upp på morgonen.
Så vill man att det ska vara...att vakna varje morgon med ett leende på läpparna...
även om detta inte fungerar så tycker jag det är en fin tanke,
kanske kan man vakna med ett leende bara genom att se denna 
vackra mobil ovanför sitt huvud.





Även påslakanet jag köpte till henne,
har kommit på plats.




Är det någon av er som är intresserade av att köpa en DREAMCATCHER,
så har jag några över...det får bli först till kvarn :)
Drömfångaren är ca. 20 cm i diameter & total längd ca. 50 cm.
De är handgjorda & iochmed det,  lite olika i sitt utförande.
Priset är 349:-
Skicka ett mejl till mig om intresse finns,   asa@mycasa.se

En dreamcatcher hängs vid sängens huvudända och sägs filtrera drömmarna
& endast släppa igenom de goda.
Fjädrarna symboliserar livets andetag.


Nu tänker jag även sätta upp en drömfångare
över makens & min säng...undrar om man kan dela på en...




SKÖN SÖNDAGSKVÄLL
&
DRÖM BARA FINA DRÖMMAR


k r a m åsa