onsdag 28 augusti 2013

VILKEN ROLIG DAG






en av de bästa dagarna.






På terassen strålar solen ner från en helt 
molnfri himmel,
 det känns helt osannolikt att detta ska vara årets sista
sommardag.
Enligt väderrapporterna kommer hösten imorgon.




Här hemma har styling/ fotografering skett,
för ett reportage till min absoluta favorittidning SKÖNA HEM,
& jag har fått vara med som assistent...
Ni kan ju bara föreställa er min L Y C K A



Här sitter Charlotte, Inredningschef på tidningenhemma i mitt lilla hus.
  Wow det känns så fantastiskt kul.
Jädran´s va professionell & duktig hon var, 
precis som fotograf Pernilla Hed.
Det var verkligen en upplevelse att få tillbringa dagen med dem.

Helt fantastiskt roligt!




Kommer somna som en stock ikväll,
med en varmt leende på läpparna.
Känner att jag vill ha M E R sådana här roliga
dagar i framtiden...många mer...




k r am åsa