tisdag 13 augusti 2013

GENIUS BAR






Måste verkligen hylla Apple Store i Täby C.



Dit åkte jag idag med mitt trasiga tangentbord,



hade bokat tid på genius bar.  (Vilket genial idé detta är, med att kunna förboka sitt besök)
Så otroligt professionellt de skötte hanteringen, det tog sammanlagt 5 min.
från det att jag steg in tills dess jag steg ut igen...med ett helt nytt tangentbord i handen.
Dessutom på ett strålande humör, inga sura miner här inte.

Apple...det är grejer det!!!


När jag nu ändå var i Täby gick det ju inte heller att undvika
vissa andra butiker.  Tycker Täby C är riktigt bra, där finns det mesta & man slipper 
köer & stress som finns inne i stan.
& ett tips till er med ungdomar som vill till Hollister...täby är så mycket lugnare än gallerian.



Hemma igen med nytt fräscht tangentbord, 
så nu kan jag lämna tillbaka makens som jag haft på lån i tre dagar.




Detta är min lilla blogghörna i vardagsrummet,
här kan jag sitta & pyssla men ändå liksom vara med i familjegemenskapen.



Perovskia & ros från min trädgård
får förgylla hörnan ikväll.





Hoppas ni har en fin tisdagskväll.



k r a m åsa