torsdag 25 juli 2013

THE GARDEN QUEEN...







Har länge önskat mig en svart högblank slang,
alltså vattenslang...
(tycker själv att det var en ganska enkel önskan,
många andra hustruar önskar sig väldigt dyra designväskor)
själv nöjer jag mig en slang.




Idag kom maken hem med en svart skönhet från Clas Ohlson,
med det härliga namnet Jackie, the garden queen...haha...




Här hänger hon nu...den kära Jackie



Passar bra till min nymålade rosspaljé




och även till vår högblanka svarta ytterdörr.
Det känns som Jackie, the garden queen, höjer hela intrycket i vår trädgård,
skönt att dessutom bli av med den rejält illgröna slangen vi hade tidigare.




Problemet nu är jag skulle vilja ha fler Jackie här hemma,
vi har ju fyra fula vattenslangar till...


FIN KVÄLL & SÅ SMÅNINGOM
GODNATT TILL ER
här ska Jackie få arbeta ännu en stund...



k r a m åsa