tisdag 16 juli 2013

INNE EN SVÄNG PÅ STAN







närmare bestämt till Mood för att titta på
Emma Malm´s senaste alster.


som alltid när jag ser hennes tavlor blir jag helt upp över öronen förälskad,
som tex. i denna hippie brud - så fantastisk




eller denna i helt fantastiska färger, bägge hade passat alldeles
utmärkt i mitt beiga hem.  
Men tyvärr har jag ju väldigt lite väggar hemma, mest fönster 
&  den vägg jag har är ju redan täckt med tavlor...
men det är så klart, ni känner ju mig,
det är ju alltid roligt att ändra om därhemma:)




Lite annan shopping blev det ju givetvis.  Emma´s tavlor hängde
denna gång i butiken plain vanilla.  Ni vet ju hur svårt det är att gå tomhänt 
ut ur en butik som lockar med massor med fina kläder.





promenerade vidare 


ner mot Tures för att unna oss deras goda clubsandwich,
den sitter ju aldrig fel.
Förresten tänkte på det ikväll, så lite människor det är i city just nu.
om man undviker de värsta turistställena
 Egentligen är det ju nu man ska in och passa på att njuta av alla restauranger,
absolut inga problem att få bord så här mitt i juli.
Det blir nog en tur in till stan något mer denna veckan känner jag,
riktigt lugnt & skönt faktiskt.


k r a m åsa