torsdag 9 maj 2013

SOMMAR I SOVRUMMET...












Jaha nu kände jag tydligen att det var dags att
göra om i sovrummet... igen...



Jag är helt tokig i att möblera om...det är såå roligt!
In med ljus & luft...




sommaren är i antågande....




Nu vill jag ha tillgång till balkongen





Så bort med sänggaveln som stod framför dörrarna,
bort med sänghimlen ∼som dessutom både make & hundar fastnade i, hela tiden∼
det är ju inte alltid det vackra är så vidare praktiskt...




Dessutom vill jag gärna kunna ha balkongdörren öppen under natten,
älskar att vakna till måsarnas skri...

Vill ni se hur det såg ut tidigare, med sänggavel kan ni titta  HÄR.  




Medan jag höll på och for runt här inne for maken runt
utomhus...

Nu är det time för grillning & precis i samma stund kom regnet...typiskt
när dagen varit så fantastisk...jaja...kvällens middag får serveras inomhus.

Ha en riktigt FIN kväll



k r a m åsa