torsdag 23 maj 2013

DOFTOLVON & PIONER














Rosa tyger är inhandlade...




Jag vill ju ha rosa i soffan nu till sommaren...stark cerise rosa tänkte jag mig.
Men det var inte lätt att hitta, modet i kuddväg just nu går ju mer åt det korall/orangea hållet.
Men...Men ett säkert kort när det gäller färger och tyg är ju ALLTID Svensk Tenn, så igår
fick det bli en tur dit efter arbetsdagens slut.
Så nu är det bara att släpa & damma av symaskinen igen, så är snart kuddarna på plats.




Hittade även denna söta lilla vas i exakt rätt färg inne på
Malmstensbutiken. Den underbara blomman doftalvon hittade jag
hemma i min trädgård.




Ett doftalvon borde ALLA ha i sin trädgård, den fyller luften
med den allra FINASTE DOFT, berusande gott...




På hötorget blev det inköp av PIONER





Vad ska man säga???
Man kan väl inte låta bli att ÄLSKA dem, blomman av blommor...





k r a m