söndag 26 maj 2013

MORS alldeles egen DAG












FY F'N VA VI ÄR BRA...FY F'N VA VI ÄR BRA,




vi har inte bara tagit studenten, hallå hur svårt var det, 
utan vi  är mammor i resten av våra liv, 
DET är vad jag kallar BRA!

Dags att ge sig ut på närmaste lastbilsflak och åka runt
sergelstorg och SKRIKA
FY F'N VAD VI ÄR BRA
jag säger bara det...
fram med MORSDAGSFLAK,
att vara mamma det är verkligen något att fira med dunder & brak!




MEN i väntan på dessa flak får vi nöja oss,
 och det är inte heller fy skam,
med en bukett blommor.  

Till ER kära mammor
säger jag bara GRATTIS PÅ MORSDAG och klämmer återigen in ett litet
fy f*n vad NI är bra





Min absolut allra finaste morsdagsbukett består av vita freesia.
Jag har haft förmånen att få föda två helt fantastiska barn, 
jag vet jag är TOTALT partisk ∼ en av fördelarna med att vara mamma ∼ 
man SKA vara partisk, det är en mammas skyldighet!
Vid bägge dessa förlossningar har min älskade make fyllt
förlossningsrummet med just freesia.




Så freesia är för mig förenat med total MAMMALYCKA





Nu ska jag och mina två barn och MIN mamma
ge oss ut på en liten morsdagsutflykt.

SÅ JAG HOPPAS NU PÅ EN RIKTIGT FIN MORSDAG
FÖR OSS ALLA.





k r a m åsa