måndag 6 maj 2013

KORALL












är färgen jag brinner för just nu.




Fick tag i en underbar korall∼rosa orkidé häromdagen
föll som en fura
...jag som annars bara köper vita orkidéer...





Passar perfekt till mina underbara Vitriiniboxar.
Älskar verkligen dessa små glasboxar från Iittala, där jag
förvarar de smycken som jag för tillfället använder i stort sett dagligen.





Korallfärgat blev även glosset jag köpte från Dior,
med det härliga namnet Spring Ball, råkade även få med mig
nagellacket i samma  nyans.  Kanske inte så snyggt just nu på
vita bleka händer, men snart så hoppas jag att man fått tillräckligt med  färg.





Ett litet tips här på en superprodukt Dior´s Gel Coat, som gör att nagellacket får
en speciell lyster och framförallt håller det mycket,  mycket bättre, superbra!





Neej nu blir det soffan för mig...igen...har en
fruktansvärd migrän, bara att proppa i sig en dos tabletter 
och börja sappa bland kanalerna...så tråkigt...




k r a m