torsdag 16 maj 2013

BLACK & WHITE jättevallmo...













En tur till Zeta´s blev det idag,
på jakt efter black&white jättevallmo...




väl framme såg jag att de formklippta häggmisplarna
utanför entrén blommade,  så snyggt! 



Innanför blommade verkligen ALLT, så fantastiskt vackert.
Vilken lycka...att kunna gå runt här och njuta av alla växter & vackra saker
och allt så otroligt snyggt utplacerat och perfekt ihopmatchat.




Och titta där...en tv-kändis, ni känner väl igen den snygga bruden med
blonda flätan!!!   Jamenvisst är det Victoria Skoglund själv...
Fantastiskt härligt att se hur ägarinnan själv hugger i med några
av de tyngsta delarna i trädgårdsskötseln.









Som sagt, här på Zeta´s kan man bara vända sig om och
överallt...precis överallt är det vackert...



Skulle kunna visa hur många foton som helst för på varje fläck 
i trädgården finns det massor att titta på och ni vet ju att trädgården är 
ganska stor och den förändrar sig just nu,  dag för dag...



Titta på dessa krukor...wow...här kan man få en egen
liten medelhavskänsla direkt i sin trädgård eller på balkongen.
En eller kanske två sådana måste få komma hem till min
terass i sommar...det känner jag...




och Parasollet här ovan...det hade inte heller suttit helt fel...
Mallorca feeling hemma på terassen, 
kanske ska bli sommarens tema i år.

o.c.h jadå  jag hittade black&white vallmon...två olika...
men de visar jag imorgon...det blev så sent nu...sängen kallar...



g o d n a t t    åsa