tisdag 30 april 2013

VITRIINI & VALBORG
















Valborgsmässoafton... just nu blåst & regn,
känns igen på nått sätt.
Tur att ungarna har vuxit upp så att jag slipper brasan...
Tänker bara sitta inne & ha det bra 
(hoppas bara att värdparet vi ska till håller med mig)


ibland är det så jädran´s skönt att få göra precis som man vill
sådana här helger & slippa vara präktig förälder och stå
och frysa framför en tråkig brasa.  
Så ni ser det är alltså inte bara elände med att bli äldre...det finns klara fördelar med:)





I och med att det är Valborg idag betyder det att imorgon är det V.Å.R
dvs. M.A.J månad och det tycker jag vi firar med en liten av ett kit 
bestående av två produkter...1 st vitriini 108x108 mm box i clear glass/white Durat
och 1 st. 60x60 mm box i salmon pink glass från iittala.

Ni som vill vara med i utlottning...sänd bara över ett mejl till mig
så är ni med i dragningen.

DRAGNINGEN KLAR & UTLOTTNINGEN ÖVER!!!!



Älskar dessa fina boxar, super att förvara smycken & diamanter i dem.
PS. Har man inga diamanter går det även bra med fina stenar...

Nu hoppar jag in i duschen och förbereder mig för kvällen.

ÖNSKAR ER ALLA EN SUPERFIN VALBORGSMÄSSOAFTON
& ni med barn...hoppas regnet försvinner och brasan är FIN.



k r a m  
åsa