lördag 16 mars 2013

EN FOTODAG I STALLET...











Igår hade jag ett fotouppdrag av produktbilder
i hästmiljö, så fredagen tillbringades mestadels i ett stall...




och vilket stall det var...så jätte snyggt,
hittade underbara miljöer att fota.




Ljuset i stallet var helt fantastiskt.




Jag smög runt med kameran & fotade i varje hörna, det fanns så mycket vackert
som fångades av mitt kameraöga.







Hästar



& Katter...

Tänk att få bo i denna underbara miljö med natur & djur...
jag hade inte gjort annat än fotat ∼ fotat ∼ fotat
dagarna i ände.




En personlig slutsats av denna dag.
Okey, jag är fortfarande rädd & aningen allergisk mot hästar
men otroligt förtjust i hästmiljön och allt det vackra runtomkring.
Hade gärna tillbringat MER tid där i stallet med min kamera!




k r a m åsa