söndag 17 mars 2013

ÄNTLIGEN













lyckades jag med min CHILI.




Har så länge önskat få till en chili likt den på Supper innehållandes öl
& mörk choklad...




idag lyckades det...j*drans va bra den blev:)
Jag körde mitt gamla vanliga chilirecept blandat med Tommy Myllymäki's recept
+ att jag la till öl och choklad.
Ska försöka skriva ner det hela & lägga ut receptet här till Er,
för det blev faktiskt riktigt, riktigt gott.





Till chilin serverades vispad cremefraiche & nachochips
och ett glas rött vin i våra nya glas från iittala.

∼ ∼ ∼ ∼ ∼ 


Och här glider jag nu lite snyggt över till min lilla utlottning
av just dessa fina glas.
∼ eller inte just dessa...utan självklart nya, oanvända ∼



Iittala essence plus heter glasen som lanseras nu i vår.
Dessa glas bryter mot tankesättet om särskilda vitvin/rödvinsglas,
vilket gör det hela så mycket lättare, då det då räcker att duka med ett sorts glas
oavsett om man vill dricka rött eller vitt.  ∼ även bubbelvatten funkar super ∼
Glasen är liksom utformade för att maximera smak & lukt för att få ut det bästa 
ur varje vin.





Om ni vill vara med på utlottningen av dessa glas,
∼ jag har 3 paket med vardera 4 glas i varje ∼ 
så är det bara att sända
ett mejl till mig så gör jag ett eget litet lotteri och drar 3 namn!

UTLOTTNINGEN ÄR KLAR & VINNARE ÄR DRAGNA!!!



NJUT KVÄLLEN



k r a m åsa