onsdag 27 februari 2013

TAVLAN...












Minns ni att vi har köpt oss en ny tavla,
tänkte att nu ska den upp på väggen


började genast plocka fram färger som jag känner kan passa ihop
med tavlan och tänk... alla var mina favoritfärger...
beige, grå,  grön & guld.
Ifs. inget konstigt alls eftersom färgerna  i tavlan direkt tilltalade mig:)
Ni vet jag försöker med alla medel bryta mig loss från det GRÖNA
men det är bara att acceptera...det går absolut INTE
ÄLSKAR GRÖNT
speciellt så här när VÅREN knackar på dörren...

(har fått frågor om pennburken...och javisst har jag sprayat även den
med mitt guldspray...i original är det egentligen en svart ljuslykta från Granit)




Älskar dessutom T.A.V.L.A.N
han kommer sitta som en smäck ovanför soffan,
tillsammans med lite stilla gröna saker utplacerade 
runt om.
Emma som målat denna underbara tavla hittar ni H.Ä.R

∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Neej nu är det dags att dra sig mot spisen,
ikväll tänkte jag göra piccata av skinkschnitzel med en riktigt
god/het tomatsås...så nu är det dags att sätta igång.


NJUT KVÄLLEN



k r a m åsa


PS. Klockan är 17:21 och det är INTE RIKTIGT MÖRKT UTE
jippie...