torsdag 28 februari 2013

FLICKAN FRÅN....












Bara JAG & mina hundar hemma,
alldeles tyst & stilla i vårt lilla casa...


Tror att jag kryper upp i soffan med en liten espresso 
och en ny bok Laura,  flickan från havet.
Har aldrig läst något av Carolina Gynning så jag känner att det
kanske är dags nu när denna vackra kvinna har flyttat ut till vår lilla ö.
Kan vara spännande att se hur hon skriver, för målar gör hon
ju helt fantastiskt.  
∼Önskar så att jag hade en plånbok som var aningen tjockare, då hade det
hängt en Gynning tavla här hemma på min vägg∼
Har sett Carolina & Agneta Gynning´s utställningar på Ystad saltsjöbad ett flertal
gånger och de bägge är otroligt duktiga konstnärer.





Så nu ska det bli spännande att se hur Gynning gör sig som
författare.   
Har ni förresten någonsin sett en bok i detta format?
Det hade aldrig jag tidigare, så redan här känns boken annorlunda:)



Nu smiter jag över till mina nybadade pojkar som ligger
& doftar RENT med en svag doft av citrus/mint i soffan.
Älskar nybadade hundar...
Älskar torsdagskvällar speciellt när en ledig fredag hägrar...



k r am åsa