måndag 4 februari 2013

BUSINESSMÖTE PÅ KRÄGGA














Igår tillbringades många timmar på detta ställe...
Tillsammans med underbara Helena som har den fina bloggen
på vår udde.




Krägga Herrgård, har aldrig varit där förut, superfint ställe
och med ett underbart afternoon tea.
(ni vet jag har ju en speciell förkärlek för just afternoon tea,
så detta ställa passade mig super!)



Helena och jag har ju en del arbeten ihop, så denna combon business vs. pleasure
sitter ju aldrig fel på en söndag. 
Att "hitta" ett mysigt ställe att träffas på så att säga mittemellan
Stockholm/Västerås kändes ju väldigt bra, 
∼Krägga ligger alltså strax utanför Bålsta∼





Att vi dessutom presterade mycket bra och blev mätta & belåtna
gjorde inte alls saken värre. 
Det är vad jag kallar en B R A söndag!

∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Måste bara tipsa om en riktigt bra film jag såg på bio i helgen
The flight med Denzel Washington den var så bra,
 och Denzel Washington ojoj vad jag gillar honom, verkligen duktig!


HOPPAS NI FÅR EN RIKTIGT FIN MÅNDAG


k r a m åsa