fredag 18 januari 2013

WORK IN PROGRESS...

















Härligt med fredag...speciellt om man som jag har en L E D I G
fredag.




Har dammat av min symaskin ∼modell äldre∼
ska ge mig på att sy mig en sänghimmel...
vi får väl se hur det går, ett försök ska jag åtminstone bli!



Sänggaveln blev ljustgrå och sitter på plats,
den var faktiskt lätt att tillverka.  
Om allt blir bra hoppas jag att kunna visa resultat imorgon och även en
beskrivning på hur jag gjort.




Blir det INTE bra...så glömmer vi denna lilla makeover av sovrummet
och då blir det dessvärre inga bilder här på bloggen,
möjligtvis varningsbilder ∼  såhär gör man inte! ∼
Neej nu tar jag mig ännu en kopp kaffe och fortsätter slåss med
ångvälten till symaskin och allt detta tyg, som förresten är återanvända 
gardiner från Himla ∼funna långt inne i linnéskåpet∼

NJUT AV DENNA FINA FREDAG
med ett väder som bara är WOW helt fantastiskt


så här ser det ut hos oss utanför fönstret
-17 grader och dimman flyter över sjön...

V.A.C.K.E.R.T



k r am åsa