fredag 4 januari 2013

SCHÄSLONG















En titt i vårt burspråk, där nu schäslongen
tagit plats.



och självklart finner vi Sören liggandes på den!
Det räcker att jag går iväg för att ta mig lite kaffe ∼då är den rackar´n där direkt∼




Tänkte lägga mig där och bläddra igenom nya Residence
samtidigt som jag tog mig en apelsin, men som sagt...nu är ju platsen upptagen!
Tur att Sören har så svårt för att skala apelsiner, annars hade även den försvunnit,
det kan jag lova...




Några nya pärlhyacinter och det supergoda ljuset från Zeta´s
står och sprider en angenäm doft över rummet.




Känns rent och fräscht nu at my casa med hela julen bortplockad,
solen strilar in genom fönstret och en stillsam känsla av
att VÅREN är på väg infinner sig.
Hmm....VÅR....hallå...det är den 4:e januari...hur f*n tänker jag....



NJUT KVÄLLEN


k r a m åsa