söndag 6 januari 2013

GILLAR...














Sephora...
det känns så kul att vi fått en butik i täby.
Så lätt att bara åka dit när man känner för lite vardagslyx:)


Dottern & jag kan verkligen gå runt där länge och titta, dofta & känna
på allt roligt i smink och parfymväg.




Lite roligt fick vi självklart med oss hem, bl.a snyggt kopparfärgat ∼ glitternagellack
och express nail polish remover, supersmidigt att bara sticka ner fingret i burken
och vips är nagellacket borta! 



Den supergoda kalkonen är nu i stort sett uppäten,
släkt & vänner har lämnat casat.
Dessvärre har inte disken gjort detsamma
utan den står troget och väntar på köksavdelningen!
Så nu kära vänner vet ni var ni finner mig...den närmaste timmen.




Därefter drar jag mig tillbaka till soffan,
tillsammans med mitt nya glittriga nagellack.

Där doftar det gott må ni tro...liljorna är på väg att slå ut,
riktig blomdoft av den allra bästa sorten.
I denna hörnan kommer jag sedan tillbringa resten av söndagskvällen
förhoppningsvis i liggande position och med kanalväljaren i högsta hugg...
Vad vi kallar en riktigt bra söndagskväll alltså,
en söndag innan arbetsåret drar igång igen...