torsdag 15 november 2012

SOLIGA HÄRLIGA TORSDAG














Tänk vad mycket lättare allt känns när SOLEN skiner


speciellt en torsdag som denna, sista arbetsdagen för
mig denna veckan.



Fåglarna kvittrar, det känns som vår i luften...neej skoja bara,
men 12 grader varmt känns ju lite annorlunda så här den 15 november.



Köpte med mig en stickad kudde hem från Amsterdam,
en riktigt mjuk och gosig sak i mörk grått, med beiga härliga träknappar på.
Tyvärr har jag inget att matcha den med i soffan,
så imorgon blir det att leta upp något mer lite murrigt snyggt
att piffa soffan med nu i vintertider.



Även ljuset, Wool candle från It´s about RoMi, inhandlades där.
Skulle väldigt gärna ha en rejält stor stickad pläd i denna
gråa nyans, med jädrans vad dyra de är.
Även om man stickar själv så är ju bara inköpen av garnet
rejält dyrt!
Men snyggt hade det varit...



Jag drömmer vidare om härligt mörkt grå stickade saker
att ha i soffan så här års, något ska jag väl kunna hitta på.
Men det får bli imorgon det, nu gäller att fortsätta ta tag i denna arbetsdag.

Vi kämpar vidare med torsdagseftermiddag...

k r a m åsa