fredag 2 november 2012

jag känner...jag tänker...JAG LEVER...














från en av mina allra bästa vänner L.I.S.A


∼ som personligen har upplevt cancer på ett nära
förödande sätt, där slutet blev det allra värsta...det som ingen ung människa
ska behöva uppleva och bära med sig resten av sitt liv, änka & ensamstående mamma
till tre barn,  enbart 38 år ung ∼

har jag fått detta fina armband!






och denna härliga munktröja.
 Dessa saker går att beställa  härifrån.
Ett litet tips, gå in och titta, de har finfina saker att köpa
till tex. julklappar till nära & kära
och på samma gång få bidraga till något väldigt viktigt!

∼ ∼ ∼ ∼ ∼

Jag säger till Lisa att hon är så duktig, så stark och duktig och
tänker samtidigt...hur kan jag säga duktig...hur kan man sörja, duktigt...
vad har hon för val...hon har tre barn som förlorat sin pappa, något av det mest fruktansvärda,
dessutom på ett fasansfullt långdraget sätt.

Vad finns det som medmänniska att göra?
Hur kan man underlätta?
Hur kan man hjälpa?

När man vet att det ENDA man vill är att FÅ TILLBAKA...
FÅ TILLBAKA SIN ÄLSKADE...



FUCK CANCER

∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Älskade LISA jag bär mitt armband och min
härliga munktröja med STOLTHET.
DU ÄR BÄST