onsdag 14 november 2012

DJÄRV MED FÄRG...










Jamenvisst,  pyttsan... !!!

Glömde mitt läppstift hemma när vi åkte till Amsterdam,
tror faktiskt att jag glömde med flit...det är så jätteroligt
att shoppa smink på Arlanda.

Tänkte att nu är det faktiskt dags att
köpa ett nytt läppstift med aningen MER färg på...



Kommer hem och ställer läppstiften bredvid varandra,
WOW...vilken skillnad...
I'm impressed!!!

Men varför blir det så varje gång, köper alltid nästan i exakt samma nyans,
 kan ALDRIG våga mig på något häftigare.

Till mitt eget försvar måste jag säga att jag provade
några mörkare nyanser, men med mina smala, tunna läppar,
såg jag bara elak och snipig ut.
Tror jag behöver ljusare nyanser så att läpparna åtminstone syns hihi...
men lite större nyansskillnad hade jag ju kunnat pricka in.


Hur har ni det med färger på läppstift/lipgloss 
vågar ni djärva lite, eller kör ni samma trygga, lite mesiga färger?


k r a m åsa