tisdag 16 oktober 2012

LITE HÖST I KÖKET











Efter inspiration från zetas igår kände jag att det
behövdes lite HÖST feeling i köket




Känns verkligen som man behöver få in lite mer natur och växter och framför
allt ljus nu när det är så himla grått & regnigt utanför fönstren.



Nu blev det en liten höstinstallation på gammelbordet som möter oss när man kliver in 
från hallen, där ljusen ska vara tända och sprida värme hela kvällarna...


planterade en liten hjärtapåtråd i en gammal keramikvas vi hade här hemma.




Den stora grå tinek krukan och växten däri köpte jag med mig hem från zetas igår,
∼ tänkte egentligen ha slevar bredvid spisen i krukan. ∼
Men först använder jag den nu som kruka, sen när jag ledsnat på att ha den här får
den flytta över till andra sidan och få en ny arbetsuppgift.


Nu fortsätter dagen här hemma, neej det gör den ju inte...
den fortsätter på arbetsplatsen...måste jobbe lite nu...

Må så gott alla ni snälla, så ses vi senare


k r a m åsa



sandrew, over there, grattis vännen på DIN dag,
saknar dig MASSOR ∼