måndag 15 oktober 2012

EN FIN MÅNDAG...











blir det...när lunchen tillbringas på Zetas trädgårdar.



 Zeta har, i mina ögon sett, en av den finaste butiken i stockholms området, 
garanterat har de åtminstone den allra finaste trädgården.



Så här på hösten när trädgården är lite vissen är
det fantastiskt fint inne i deras butik.  
Med blommor,  krukor,  tända ljus, kuddar, lampor och möbler
går man bara runt och myser, lyfter på allt och känner...
Precis allt här är i MIN smak, finns inget jag INTE skulle vilja ha med mig hem.
Men som oftast/alltid sätter plånboken stopp
och man tvingas välja, välja något fint som man inte kan låta bli
att köpa med sig hem, till sitt eget lilla casa.
 Självklart blev det så...även idag
men vad det blev får ni se lite senare ikväll,
nu måste jag fortsätta arbeta...arbetsdagen är inte slut ännu...


skön måndagseftermiddag på er





k r a m åsa