måndag 10 september 2012

KÖKSHYLLOR...












GODKVÄLL

middag & disk bortplockat, kvällen är här...



passade på att hösta till det lite på våra plåthyllor i köket,
dvs. imittfall fram med lite mer brunt...
(och framförallt fram med mina lergrytor, saknat dem när GRILLEN har legat
på 1:a plats hela sommaren!)
för att få en dovare färgskala.


Tycker brunt mjukar upp det hårda svarta,  samtidigt som
det ger lite värme till allt det kalla i köket.

Ni som följt min blogg vet är ju att jag inte är mycket för starka färger
varken på inredning eller kläder, 
jag fegar vidare i dessa beigemjuka toner...trivs allra bäst med det.
Låter växter, frukt & grönsaker få stå för färgen här i köksregionen,
känner att det ger mig harmoni här hemma.


Hoppas ni njuter av denna kväll
med gott te och massor med tända ljus...




sov gott 
åsa