onsdag 12 september 2012

KARAKTÄR...nej tyvärr...














Maken hade femkamp härom kvällen på gröna lund och kom hem
med denna lilla nätta chokladbit...
Ni kan ju bara föreställa er min LYCKA, godisråtta som jag är...
Bestämde direkt att nu ska jag bara ta en chokladbit till helgen och inte
flippra ut på en vanlig vardag.



Sitter här och målar mina naglar inför arbetsdagen
och vad händer...
 tänker stilla för mig själv att det är ju ändå lill-lördag idag...eller hur...
så det kan man väl ändå nästa räkna som helg...
svisch sa det,  så var chokladen framme.

Ni ser karaktär = noll 
speciellt när det kommer till just godis, som är min last!





Mitt nya höstnagellack har namnet Malaga Wine, en
riktigt snygg bordeaux färg.   





passade bra till de tre armbanden som jag var nere och lånade från dotterns
smyckesavdelning i morse.




Nagellacket gjorde sig också väldigt bra till
Chokladblomman som står här på bordet!

∼ Undrar just nu varför jag var tvungen att trycka in mig en chokladbit
hade jag inte bara kunnat nöja mig med en liten doft av
chokladblomman istället? ∼


NJUT denna lill-lördag


k r a m åsa