tisdag 18 september 2012

INNAN ARBETSDAGEN BÖRJAR










hinner jag ut en sväng in the garden




ljuset är fantastiskt så här på en tisdag i mitten av september.
Fänkålsfrön i spindelnät, härligt!


silverkulan i lärkträdet.  Går runt med kameran och bara njuter av lugnet och tystnaden!


Då bryts helt plötsligt lugnet...

Mami...du som ändå har kameran framme,
kan du fota mig i två olika klänningar...måste se vilken
som passar bäst till på lördag ∼




och som den curlande moder jag är,
står jag strax i hallen och fotar min dotter


som har STORA problem med att bestämma, vilken klänning,
som kan duga på lördagens drinkbjudning!

Tänk vilka skillnader på bekymmer man har i olika
delar av livet...
men som mamma är man så tacksam att det
just nu ÄR hennes största problem...vilken klänning!!!
Önskar att alla just i den åldern enbart hade detta som sitt värsta dilemma...




SKÖT OM ER
&
HA EN FIN DAG







PS. Åter till problemet ja,  vilken klänning gillade ni bäst?

k r a m