fredag 21 september 2012

GUMMI...












STÖVLAR....


Hittade så fina gummistövlar i går!

Känner mig trött på Hunter´s som precis ALLA har,
så när jag dök på dessa kände jag YES, äntligen något nytt på stövelfronten:) 


Visst är de snygga.
Dessa kan man ju tom. smyga runt med på arbetet utan att skämmas!


Idag har en utrensning skett i vår hall, sommarkläder bort,  höstkläder fram...


Lite murrigare färger har även tillkommit här i entren.

Pelargonerna är undansatta och små ljusblå santa paula
har tagit plats.





Dörrmattan har bytts ut till den svarta pappelinan!
Gillar att ha pappelinamattor som dörrmattor, 
de är så lätta att slänga in i tvättmaskinen
när de börjar bli för smutsiga.

Nu hoppar jag i stövlarna igen och tar mig en tur med killarna (vovvarna)
innan familjen kommer hem och vi kör fredagsmys.



EN RIKTIGT FIN FREDAGSKVÄLL ÖNSKAR JAG ER ALLA