söndag 1 juli 2012

HELIKOPTER + FILMTIPS







Har ni sett vilken rolig/läskig helikopter som
cirkulerat över våra huvuden idag


vet inte om jag hade VÅGAT sitta i den, 
HELT ÖPPEN...måste ju kännas jätte läskigt...


☼☼☼☼☼




Tänkte bjuda på två bra dvd tips idag
en svensk riktigt bra feelgood film En gång i Phuket 
med Peter Magnusson.  Vad jag minns så fick den
inge vidare kritik när den kom, men vi alla i vår familj,
såg den härom kvällen, tyckte den var RIKTIGT BRA, 
riktig feelgood.


Dessutom har vi sett The Descendants  med Georg Clooney,
denna var bitvis rolig och bitvis sorglig, men med en historia
väl värd att titta på.




Nu sitter karlarna här i familjen och tittar på fotboll
själv ska jag koka mitt te och fortsätta med min bok.
Just nu är det Kajsa Ingemarsson - Någonstans inom oss
som berör mig, en gripande bok.


Fin kväll till ER