söndag 22 juli 2012

ATT LÄRA SIG...












Ni kan väl nästan gissa vad pysslar med idag,
jajamensan...här gäller kaffe och instruktionsbok.
Har fortfarande inte hunnit gå igenom kameran, arbetade hela dagen igår
och på kvällen var det party med goda vänner...vet ni...hur osocial får man vara?
hela kvällen längtade jag att få komma hem till min nya vän.

Känns nästan som en varning faktiskt, när man väljer kameran före goda vänner...!!!
Skärpning där på mig!





Testbild på solisarna´s fodral!



Testbild på armbanden på min arm!




Testbild på dottern´s nya Hultqvist smycken!







Men idag är jag ledig heeela långa dagen,
solen skiner och ni kommer hitta mig på loungesoffan
med kameralinsen, kaffet  och "lära mig" boken tätt intill!

Detta är vad jag kallar EN GLAD dag.




HAPPY SÖNDAG till ER ALLA OCKSÅ!!!






k r a m en barnsligt lycklig
åsa




PS. Johanna det är en Mark 2