söndag 15 juli 2012

ATT F.O.T.A










Skulle egentligen storstäda...men f´n vad tråkigt det är...
klar med övervåningen och tyckte det var dags för fika paus här framför datorn!


✴✴✴✴✴


Har fått några frågor om vilken kamera och vilka objektiv jag använder.
Min kamerasom egentligen är min makes, är en Canon EOS50D,
skulle verkligen kunna säga att jag tjuvat den från honom, har den med mig överallt.
Egentligen har jag ALDRIG tyckt om att fotografera tidigare...men nu är det
något av det bästa jag vet...försöker tvinga barnen att vara modeller men det
går väl sådär - de tycker INTE att det är superkul,
titta bara på min Hanna här hon ser inte superlycklig ut direkt...haha...



Objektiven jag använder är... läser nu innantill 
Canon EFS 18-200 mm
Canon EF 40 mm


Skulle gärna vilja gå på kurs för att lära mig inställningar,
jag är en sådan som testar, tyvärr utan att skriva upp vad som blev bra,
har lovat mig själv att börja anteckna lite mer...har t.o.m. köpt mig ett
snyggt anteckningsblock




och en fancy TineK penna, men tror ni att det hjälper...



Nix - blocket är fortfarande oanvänt!
MÅSTE SKÄRPA MIG DÄR,


måste också skärpa mig angående städningen...här blir ju inte mycket gjort
av den varan.  Imorgon börjar arbetet igen och då är det skönt
om även huset är på banan igen.




Ett STORT TACK för alla fina kommentarer jag får av Er
för mina bilder - det VÄRMER VERKLIGEN.




Städrocken på var det ja!!!




k r a m åsa