fredag 27 juli 2012

ALLSAINTS...












En av mina favoritbutiker, när det gäller kläder,
är AllSaints, tycker allt där så snyggt!


dessutom är inredningen så läcker



kallt & hårt blandat med varmt & mjukt i en härlig mix
och dessutom i lugna greiga färger!


Tyvärr finns ju inte detta brittiska märke i Sverige, så man får ju passa
på att njuta när man åker till andra ställen.
(Köpenhamn tex.)



Bäst är det självklart i London där AllSaints finns på ett antal platser,
mina favoriter är butiken på Regent Street och den i Notting Hill.




Nu har jag en liten fråga ∼ är det någon som vet var man kan hitta sådana här
gamla skoläster att köpa här i Sverige?



sen undrar jag om någon vet vad detta är, tror ni att det är någon
form av hattstock?  
Tycker den är både läskig och fascinerande, hade gärna haft en
sådan här hemma ∼ men samma där, var kan man finna ett sådant
huvud?


(de här bilderna har jag tagit i Notting Hill butiken i juni när vi var där senast)


NU TAR VI OCH HAR DEN ALLRA BÄSTA 




SISTA DAGEN FÖR MIG INNAN
3 VECKORS SEMESTER
UNDERBART