lördag 9 juni 2012

Wish Tree for Stockholm...





Landade idag på









Titta vilka coola "plasthängmattor" de hade ovanför fikaterassen,
där regnvattnet landade och färgades av karamellfärg i alla olika färger
SUPERSNYGGT och väldigt mysigt att sitta under...
(ända tills det svämmar över förmodar jag - kanske INTE  lika mysigt!)


✶✶✶✶✶


På moderna pågår just nu en utställning med Yoko Ono
`Grapefruit´
6 juni - 16 september










Vid entrén stod hennes Wish Tree
fyllt av härliga ÖNSKNINGAR...








Efter en härlig rundtur bland utställningar, butikshopping och god fika
landade vi på Hotel Nobis och Caina restaurang
där en stekt havsabborre lätt slank ner.

Slank ner i väskan med mig hem gjorde också deras
underbart goda olivolja och balsamico. 
De absolut godaste jag vet och ett STORT MÅSTE till sommarens
starter - doppa oliver och bröd i.  
Så jädrans goda och dessvärre så jädrans dyra, man får äta med andakt...

Mätt och belåten efter denna slöa, sköna dag har jag nu landat
i soffan där maken kollar fotboll och jag kollar bloggar.

Fin kväll på er!


k r a m åsa