tisdag 12 juni 2012

Shopping...in London





Jag är ingen big fan av Odd Molly,
men dessa solglasögon föll jag pladask för...



Gillar modellen väldigt mycket och framför allt bågarna, ser ni 
peacemärket i mitten - ni förstår väl...jag kunde INTE låta bil.





Hittade dessutom årets sommardoft för mig
Eau Sous Le Vent  från Guerlain en försiktigt svepande doft,
som sprider en lugn sommarkänsla över hela kroppen.



Dessutom halkade jag in hos Mulberry,
därifrån fick jag med mig fodral till iphonen och 
äntligen sminkväskan som jag längtat efter länge...

Mitt största problem just nu är alltså att lönen redan är slut
och det är bara den 12:e idag, känner mig som en tonåring som
shoppar utan vidare tanke på resten av månaden...
Det blir till att söka SOMMARJOBB genast!!!
(när ska man som kvinna lära sig?)


EN RIKTIGT FIN DAG TILL ER ALLA

k r a m åsa