onsdag 2 maj 2012







Sommarvädret fortsätter - lycka...
får jag bjuda på en bild av en knopp på min trädpion,
i år får den fem blommor...hurra - det går framåt!




Denna helg har gått åt att "städa" trädgården.
Om man är en sådana som jag som älskar att ha massor med
växter, som gräs och blommor, så blir det fruktansvärt mycket att
ta hand om på våren, totalt har jag fått ihop 32 sopsäckar
med gamla växtdelar...puuh,det känns verkligen i kroppen!
Men nu är det gjort i år igen, nu kommer allt det gröna späda fram
och det bruna/beiga får lämna trädgården.
Det känns som en befrielse varje ÅR!


Madonna har också kommit fram från alla
gamla växtdelar, hon ser väldigt djup och betänksam ut
där hon står bland träd och rosor.
Vintern har farit ganska hårt åt henne, hoppas hon
kan njuta av SOLENS strålar NU,
precis som jag hoppas att NI ALLA kan njuta av
dessa underbar FÖRSOMMARDAGAR.




k r a m åsa