onsdag 30 maj 2012

Jippie...








Nu kom konsertbiljetterna som jag fick i julklapp
av min älskade make.
C.O.L.D.P.L.A.Y
ett av mina absoluta favoritband - tycker om PRECIS ALLT
som de har producerat.
Så imorgon bär det iväg till London och Emirates stadium.
Maken och jag har gjort så att när det är några artister vi tycker väldigt bra om,
så försöker vi se dem på deras hemma arena.

Absolut topp hos oss ligger U2, vi var i Dublin och såg dem.
Alla Irländare samlades runt Temple Bar, därifrån promenerade vi 
till Croke Park, alla lite,lite berusade men så otroligt GLADA, LYCKLIGA,
inget tjafs eller bråk överhuvudtaget!
Sen stod HELA PUBLIKEN dvs.  90000 st och sjöng
varenda låt och då menar jag INTE BARA REFRÄNGEN
utan hela låtarna - ALLA LÅTAR!
FANTASTIKSKT
Den häftigaste konserten EVER!!!




Hoppas denna konsert kommer bli
något liknande - det ger ett lyckorus i hela kroppen.




k r a m åsa